2015. július 13., hétfő

#Helena's Summer Tag

Sziasztok! Sajnos még nem résszel jelentkezem, ezúttal egy Summer Tag-ot hozok nektek, méghozzá Helena Z. B-től. Kezdjük:)

KÉRDÉSEK:



1. Sorold fel a nyári BAKANCSLISTÁD első 5 pontját:
       - Sokat lenni a barátaimmal
       - Elolvasni 10, legalább 500 oldalas könyvet
       - A táborban kiszökni éjjel a faházból
       - Teljesíteni a filmmaratont
       - Megírni életem első könyvét, méghozzá fantasy műfajban ♥

2. Mi a kedvenc nyári innivalód?
        - Hmm, külön kedvenc nyári innivalóm nincs. Ilyenkor előnyben részesítem a hideg vizet.

3. Mit szoktál csinálni nyáron, amit év közben nem tudsz?
        -  Medencézni, több napot egymásnál lenni a barátnőimmel.

4. A családi nyaralás elengedhetetlen, szerinted ciki vagy hangulatos, miért?
        - Elengedhetetlen, és hangulatos egyben. Hangulatos, mert visszaemlékeztet sok együtt töltött nyárra, amelyeket imádtam, és elengedhetetlen, mert egyrészt szeretem a családom, ergo szeretek velük lenni, több nap pihenéssel, másrészt, kitudja mennyi ilyen nyaralást tölthetünk együtt.

5. Mi az az 5 mondat ami mindig elhangzik nyáron a szüleid szájából?
       - Ne gépezz már annyit!
       - Pakolj el!
       - Menj ki a kutyához!
       - Kapcsold ki a gépet!
       - Ha nem kapcsolod ki a gépet, én kapcsolom ki, de akkor a nyáron biztos nem ülsz már ott többet!

6. Szerinted mik a nyár színei, miért?
       - Hmmm, a nyárhoz leginkább a narancssárgát, a sárgát, a barackszínt, és a türkizkéket kötöm, bár minden neon színt a nyárhoz kapcsolok.

7. Hánykor szoktál kelni?
       - Ez változó, de nem feltétlen attól függ, mikor fekszem le. Volt olyan, hogy tizenegykor feküdtem re, és másnap reggel nyolckor már felébredtem, volt olyan, hogy délután kettőig aludtam, tizenöt órát. Változó. De általában fél tizenegy, háromnegyed tizenegy körül már ébren vagyok.

8. Mik az idei kötelező olvasmányaid? Szerinted az osztályodból hányan szokták TÉNYLEGESEN elolvasni?
       - Őszintén? Fogalmam nincs. Valami Ábel a rengetegben, vagy a Légy jó mindhalálig, vagy a .... tudja.
Őszintén szólva, ötödiktől kezdve csak az Emil és a detektívek-et olvastam el, azt is ötödikben, a Pál utcai fiúkat már nem, meg felfelé haladva semmit sem. Nem az én stílusom :D

9. Milyen terveid vannak a nyárra nézve?
      - Nagyon sokat szeretnék találkozni a barátaimmal, az agyamban már lassan két éve meg van egy fantasy könyv ötlet, azóta fejlesztgetem a fejemben, most szeretném majd papírra vetni, miután megírtam az eltervezett két blogot, plusz még kettőt ami csak a fejemben van.

Nyáron többet eszel gyors kaját vagy esetleg egészségesebben étkezel?
    - Én soha nem eszem teljesen egészségesen. Mostanában viszont teljes berögződöttségem vajas pirítóssal és kakaóval indítani a napomat. A csokik viszont elengedhetetlenek ♥ :D

Akinek tovább küldeném:
Summer Notes
Gond(terhes)
Wherever You Are
Can't Walk Away
Masquerade


 Ma remélhetőleg  jelentkezem az 
új fejezettel, de még semmi nem biztos:)
xxx LittlePenguin♥

3 megjegyzés:

  1. Szia! Egyszer én is kiszeretném ezt tölteni, de sajnos még nem küldték nekem :( Nem baj, egyszer majd ha küldik :)) Ez jó, mert jobban megismerjük egymást :)

    - Liz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, ha nem küldik el neked, megcsinálhatod nyugodtan:) Nekem is a Summer Tag írója írta, hogy ha van kedvem, csináljam meg:) Úgyhogy készítsd el bátran!:))

      Törlés
  2. Oké! Köszönöm, el is készítem :) Örülnék, ha elkészül megnéznéd :)

    VálaszTörlés